نایلون حبابدار

تعمیرات دستگاه های بادی و تعمیرات استوپ منگنه و میخکوب

تعمیر منگنه بادی

با توجه به نیاز بازار و در جهت کاهش هزینه های تولید در صنعت مبلمان سازی، لوازم مبل سینا به تازگی به تعمیرات انواع دستگاه های بادی تعمیرات استوپ منگنه و میخکوب استوپ منگنه و میخکوب در فروشگاه خود اقدام کرده است.

در حال حاضر مشتریان لوازم مبل سینا می‌توانند دستگاه های بادی  خود را به این واحد آورده و دستگاه جایگزین تحویل بگیرند تا بعد از تعمیر دستگاه نسبت به تحویل آن اقدام فرمایند.

تعمیر دستگاه میخکوب

یکی از روش های تعمیرات  و نگهداری میخکوب ها،  سنبه های دستگاه است که هر چند وقت یکبار  نیاز است تا روغن کاری شوند.

سنبه ها به دلیل برخورد و اصطکاک میان چوب به صورت ضربه خورده و خش دار می گردد. و همین موضوع باعث می شود که کارایی دستگاه کم شود.

منگنه کوب
قطعات یک دستگاه منگنه کوب بادی آماده برای تعمیرات
معرفی قطعات منگنه کوب
  1. بدنه اصلی دستگاه
  2. سرسیلندر
  3. سیلندر
  4. درایور پیستون
  5. محافظ لاستیک
  6. کفشک تغذیه
  7. فنر تغذیه
  8. محفظه و محل قرار گیری منگنه

تعمیرات سریع استپ منگنه

تعمیرات استوپ منکنه و سایر دستگاه های بادی در کمترین زمان انجام شده و برای مشتریانی که داخل تهران هستند با پیک ارسال خواهد شد.

در سایر نقاط ایران و در شهرستان ها هم ارسال و دریافت کالاهای مربوط به تعمیرات با تیپاکس انجام می‌شود.

مجموعه لوازم مبل سینا تعمیرات انواع میخکوب های ایرانی ، کره ای ، چینی و آلمانی را با قیمت بسیار مناسب برای مشتریان گرامی انجام می دهد و به تمامی شهرهای کشور ارسال می کند.

تعمیر استوپ منگنه و میخکوب تیپو ، تی ان

برند دستگاه های شما مهم نیست، تفاوتی نمی‌کند که دستگاه منگنه کوب شما،  برت، دامار یا جیت و یا هر برندی دیگری باشد. شما می توانید هر مدل دستگاهی را که دارید برای ما ارسال کنید تا پس از تعمیر در کوتاه ترین زمان برای شما آماده ارسال کنیم.

در تعمیرات دستگاه های میخکوب و منگنه کوب بسیار مهم است که از تکنسین های بسیار حرفه ای بهره برد. زیرا که این دستگاه ها به دلیل عمر و قطعات پنوماتیکی که در آن ها استفاده شده بسیار حساس هستند و باید زیر نظر تکنسین‌های حرفه‌ای انجام گردد.

چرا باید میخکوب منگنه کوب یا استپ منگنه خود را تعمیر کنید؟

به دلیل اینکه در بازار، میخکوب های چینی و بی کیفیتی وجود دارد باعث می‌شود که مشتری ترغیب شده و استوپ های منگنه با کیفیت که معمولاً از کارخانه های اروپایی، که در گذشته صرفه اقتصادی داشته و  وارد می شده است را تعمیر کند.

به عبارات بهتر دستگاهای قدیمی که برند خای اروپایی هستند در مقایسه با خرید کالاهای موجود در بازار ارزش تعمیر بالایی دارند.

یکی از مهم ترین مزیت های تعمیر دستگاه ها  این است که به دلیل گران شدن و عدم وجود کالاهای اروپایی در بازار ، مشتری ترجیح می‌دهد دستگاه خود را تعمیر کنند.

بنابراین بهترین راهکار برای شما این است که استوپ منگنه خود را تعمیر کنید تا این‌که دستگاه نوع بی کیفیت چینی را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *