چسب

چسب بی بو (مزایا و نکات استفاده)

چسب بی بو

بسیاری از افراد ممکن است، نسبت به بوهای شیمیایی حساسیت (آلرژی) داشته باشند. حساسیت های ریوی و تنگی نفس از جمله مشکلات این افراد در هنگام استفاده از این نوع چسب ها است.

خوشبختانه امروزه و با تولید انواع چسب بی بو با رایحه های لیمو و توت فرنگی این مشکل تا حدود بسیار زیادی رفع شده است. و با توجه به استفاده از این اسانس ها در تولید مواد شیمیایی پرمصرف، کار با چسب های بی بو برای مصرف کنندگان این چسب ها بسیار آسان تر از گذشته شده است.

مزایای استفاده از چسب بی بو در صنعت

مناسب در مکان های کوچک

همانطور که می‌دانیم در بسیاری از کسب و کارها محدودیت های زیادی از جمله تهویه و فضای کار وجود دارد. با استفاده از این نوع چسب ها در مکان های کوچک، مشکلات قبلی تا حدود زیادی رفع خواهد شد.

عدم ایجاد حساسیت

با استفاده از اسانس و ایجاد رایحه های خوشبو، کاربرد این چسب ها در مقایسه با نمونه های قبلی بسیار راحت‌تر خواهد بود.

غیر قابل اشتغال

در فرمولاسیون استفاده شده در این نوع چسب ها فرمولی بکار گرفته شده است تا از اشتغال سریع آن جلوگیری کند. بنابراین در انبار و هنگام استفاده از آن ایمنی بیشتری خواهید داشت.

بی رنگ و قابلیت سفارش در رنگ دلخواه

با توجه به نیاز مصرف کنندگان امکان تولید این چسب ها در انواع رنگ های مورد نظر مصرف کنندگان وجود دارد.

سایر مزایا

ضد آب بودن و عدم خورندگی سطوح، ایجاد اتصال حرارتی و رطوبت بالا، مناسب برای سطوح چرم و فوم و اسفنج از جمله سایر مزایای استفاده از چسب بی بو به شمار می‌رود.

چسب بی بو دنا
چسب دنا در انواع رایحه توت فرنگی و لیمو تولید می‌شود.

انواع چسب بی بو مایع

چسب های بی بو  در انواع مختلفی ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. چسب چوب، چسب اسپری، چسب کفاشی و سراجی و چسب کرپ از جمله این موارد به شمار می‌روند

نکات مهم درباره استفاده و نگه‌داری چسب های بی بوپ

  • دور از دسترس اطفال و کودکان قرار گیرد.
  • در نزدیکی شعله، حرارت و جرقه استفاده نشود.
  • در هنگام استفاده از چسب از استعمال سیگار خودداری شود.
  • حتما برای استفاده از چسب از دستکش و ماسک استفاده کنید.
  • در هنگام استفاده از این چسب ها از ظروف برنجی و مسی استفاده نکنید.
  • با توجه به تاریخ مصرف بر روی کالا از انبار طولانی مدت آن خودداری شود.
  • دور از نور مستقیم و در محدوده 15 تا 20 درجه نگه داری شود.

کاربرد چسب مایع

در کارخانجات ساخت و تولید مبلمان و صنایع چوبی، تشک و همچنین صنایع خودرو که سرعت تولید در آنها بسیار بالا است، ضروریست که از چسب مایع بی بو استفاده شود. بنابراین در این مشاغل میزان تقاضا برای خرید چسب بی بو زیاد است. همچنین چسب های اسپری که در مخازن پیستوله ریخته و بر روی سطوح پخش می‌شوند باید به اندازه کافی روان بوده تا مشکلی در حین کار ایجاد نکنند. 

با توجه به این‌که بویی که ناشی از این پاشش است به مراتب آزار دهنده تر از سایر مصارف می‌باشد. بنابراین استفاده از چسب بی بو یک مزیت برای تولیدکنندگان محترم مبلمان، کارگاهها و کارخانجات می‌باشد.

بهترین تولید کنندگان چسب مایع بی بو در ایران

شرکت های مختلفی در ایران نسبت به تولید و ساخت چسب مایع در زمینه های تولید مبلمان، تشک، خودرو و . . .مشغول به فعالیت هستند. که یکی از آنها شرکت کیا گستر سینا می‌باشد.

همچنین در فروشگاه اینترنتی ابزار مبل سینا انواع مختلف چسب دنا و چسب سینا در اندازه های مختلف و با بهترین قیمت های بازار به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *