قوانین و شرایط بازگشت کالا

راهنمای ثبت سفارش، پرداخت و قوانین مرجوعی و پاسخ به پرسش های مشتریان

راهنمای ارسال کالا

خرید لوازم مبل از فروشگاه اینترنتی ما همانند سایر فروشگاه‌ها بسیار ساده و آسان است.
ما در این برگه به شما کمک می‌کنیم تا تجربه خرید خوبی را در کنار ما تجربه کنید!
  1. خرید و انتخاب نحوه تحویل کالا

2. تائید ثبت سفارش

3. ارسال در اولین روزکاری

4. دریافت کالا 

نحوه ارسال کالاهای خریداری شده شما

تیپاکس (اکثر نقاط ایران)

ارسال سریع اجناس خریداری شده و بدون محدودیت در اندازه و ابعاد آنها که معمولا سریع‌تر از پست است. مدت زمان دریافت با تیپاکس بین 2 تا 3 روز می‌باشد.

قابلیت پرداخت هزینه ارسال پس از دریافت کالا (پس‌کرایه)

پیک (تهران و حومه)

دریافت کالا پس از چند ساعت و در روز زمان ثبت سفارش برای محدودهای شهر تهران، چهاردانگه، اسلامشهر، دلاوران و . . .

قابلیت پرداخت هزینه ارسال پس از دریافت کالا (پس‌کرایه)

پست پیشتاز (تمام نقاط ایران)

قیمت ارسال مناسب و پوشش سراسری در تمام نقاط ایران که بین 2 تا 6 روز کالای خریداری شده شما به دست تان خواهد رسید.

ارسال چسب های اسپری مایع در ابعاد بزرگ و کالاهای خارج از اندازه متعارف با پست امکان‌پذیر نخواهد بود

باربری (اکثر نقاط ایران)

ارسال به وسیله باربری های فعال در محدود ترمینال های مسافربری انجام می‌شود و یک روز پس از ارسال به مقصد خواهد رسید 

قابلیت پرداخت هزینه ارسال پس از دریافت کالا (پس‌کرایه)

تمامی روش های ارسال در برگه ثبت سفارش در دسترس شما قرار دارد.

گارانتی محصولات

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ما متعهد به فروش کالا همانند ویژگی های درج شده در برگه آن محصول هستیم. چنانکه اجناس دریافتی خارج از ویژگی های کالا باشد تا 7 روز مرجوعی پذیرفته خواهد شد.

هزینه دریافت و ارسال کالا برعهده مشتری است. 

گارانتی شرکت تولید کننده

در بسیاری از کالاهای موجود در فروشگاه شرکت تولید و عرضه کننده آن مدت زمانی را برای گارانتی در نظر گرفته است. ما این زمان را در ویژگی های کالا درج می‌کنیم.

گارانتی شرکتی این محصولات بر عهده خود آنها می‌باشد. 

برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

شرایط بازگشت وجه

عودت وجه سفارشات مرجوعی پس از دریافت کالا و صرفا به حساب واریزکننده وجه امکان‌پذیر خواهد بود.

سوالات همیشگی

بسته من چه زمانی میرسد؟
ما پس از ارسال کد پیگیری (پست و تیپاکس) و همچنین شماره پیک و راننده (باربری) را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 
آیا در روزهای تعطیل ارسال دارید؟
خیر ارسال فقط در روزهای کاری امکان‌پذیر است.
آیا کد پستی برای ارسال ضروری است؟
کدپستی فقط برای ارسال به وسیله پست پیشتاز مورد نیاز است و بهتر است آن را در کادر مربوط وارد کنید. با این حال در صورت در دسترس نبودن آن الزامی نیست.
آیا ارسال رایگان است؟
فقط در برخی از خرید های عمده بالای بیست میلیون تومان خدمات ارسال رایگان مهیا می‌باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با پشتیبانی ما در تماس باشد.

سوالی دارید؟

  • 02155267324
  • پیام رسان
  • تلگرام
  • info@sftools.ir

شبکه های اجتماعی ما

فروش حضوری در فروشگاه مرکزی ابزار مبل سینا

خرید لوازم مبل از فروشگاه مرکزی ما به صورت حضوری امکان پذیر است.
ما در آدرس های زیر آماده پذیرایی از شما مشتریان عزیز تولید کننده مبلمان، صنایع خواب و صنف کفاشان و ... خواهیم بود.
همچنین صدور فاکتور رسمی، خرید شرایطی، مشاوره خرید تجهیزات و سایر موارد در فروشگاه و به صورت حضوری انجام می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر برگه درباره ما را مشاهده فرمائید.